laupäev, 24. detsember 2011

christmas grubby

püünsi | 5,0/99 | 1h40min

aiii kui nunnu päev..vesi ja vihmane õhk ca 2-3 kraadi väidetavalt, aga tundus soojem. viiene ülitäpselt paras. suht puhas lõunatuul, täitsa sile vesi.

kuna ikkagi talv, siis ei taha mõlemal halsil sisse kukkuda, ja harjutasin ainult paremaga. sest sellega oli siledus siledam. kuna ma jõulupäeval eriti nalja ei mõista, siis sai kohe visatud ära spock ja vulcan. alles pärast seda tekkis mõte, et kukuks korra sisse ka, prooviks vee temperatuuri ära või midagi..

kokku tuli mitu spokki. vulkaneid ka. need viimased on ikka nii kiftilt kontrolli all, et peaaegu igav hakkab. aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida...

kui olin umbes pool tundi muhedas üksinduses laiutanud, juhtusin spoki katsesse minnes täiesti mittetuulistele teemadele mõtlema, mille tõttu jäi lauda ringi hüpates hajameelsusest poom kätte. tuli mu maailma esimene grubby katse. kogemata. kuna see oli vatupidiselt mu ootustele tohutult mittehirmus, hakkasingi seda proovima. järgmisel ringil tuli siis maailma esimene meelega tehtud grubby katse.

kino lõppes sellega, et tegin suht vahetult enne lõplikku külmumist paremaga grubby nii ära, et taglas oli ilusti käes, jalad aasades, aga käisin korraks, aiiinult korraks, selili vees. jõulumeeleolu tõttu kavatsen sellega grubby sooritatuks lugeda. let's call it a wet grubby. pärast pühi tühistame ja teeme päriselt ära.

jõul!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar