neljapäev, 19. detsember 2013

guru

pozo | 4,2guru/75 | 2h30min

goya guru testisõit. tuul oli suht puhanguline, aga vähemalt normaalse tugevusega.. nelinullist oleks mulle ka kindlasti jätkunud. esimesed 30 mintsa olid pinnavormid veel enamvähem, siis kadus laine ja tekkis väga korralik tsopp. hiljem tuli natuke laine tagasi, aga tsopp läks aina hullemaks. ehk siis mitte väga naudingut pakkuvad tingimused. lisaks oli mu guru sees gaastra mast.. jonas ütles, et kärab küll ja rigades nägi puri täitsa enamvähem välja, läksin siis proovisin.

võib öelda, et puri on täpselt see, mida otsinud olen.. kohe algusest peale tundus igati loogiline ja arusaadava käitumisega.. sõites ei kõikunud ka üldse ühelt käelt teisele vaatamata puhangulisusele.. kui peaks virisema, siis mulle näis, et puri tundub vee peal suht raske, aga see võib vabalt ka mastist olla..

vees väga midagi ägedat teha ei saanud. lainet ei olnud ei veivamiseks ega hüppamiseks. praktiliselt ei saanud isegi ühtegi ilusat gybe'i tehtud, sest ei leidnud sellist platsi, kus laud ei hüppaks ja kargaks nagu kreisi..

mõned table topid sain ja ainult kaks bäki katset.. esimene kohe suht alguses ja teine poolvägisi lõpupoole, kui kaks tundi ülepurjes mässanud olin. õhus on nüüd kuidagi ekstraloogiline olla.. ütleme nii, et lennata juba oskan, nüüd vaja veel paika lihvida, kuhu täpselt lennata..

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar