esmaspäev, 12. november 2012

ujula

pozo | 5,0/74 | 20min

päeva jooksul olla kõigega alates neljanullist kuni viieseitsmeni vees käidud ja kõik, kes välja tulid, mossitasid. mulle sattus lödilt rigatud viiesele enamvähem okei tuul. sain just soojaks sõidetud ja järgmisel ringil oli kindel plaan double forward ära teha, aga siis plahvatas poom. eest toru pooleks, vette kukkudes murdus teine poomi pool tagant ja kaldale sõitmine võimatu. vana hea jutt, et alu poom lihtsalt väsib mu rambo käte vahel ära aja pikku..

olin ca 300 meetrit kaldast, sulistasin selle natuke vähem kui 20 minutiga ära. jubehea, et täna ei olnud mõni nendest päevadest, mil haikalade mõtted tugevalt peale pressivad..

mitmed tulid vaatama, kas mul kõik korras ja paar tükki pakkusid ka, et võtavad sleppi ja lohistavad mu kaldale. aga kuna mingit ohtu ei olnud, siis tahtsin proovida, kuidas oma jõududega kaldale saamine sujub.

soetasin nüüd uue paksu toruga simmeri white line poomi.. ehk paksem peab natuke paremini..

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar